Volg ons

Informatieverstrekking door klantenservice

1 juli 2012
 Stars Stars Stars Stars Stars nog geen reacties

Van eind juni tot medio september hebben bijna 100 bezoekers van de website de poll ingevuld met als onderwerp: 'Als ik contact opneem met de klantenservice van een producent of leverancier krijg ik ..." 

De reden voor deze poll was een gesprek met de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI), dè koepelorganisatie van bedrijven en brancheorganisaties in de Nederlandse levensmiddelenindustrie.

De uitslag is als volgt:

Als ik contact opneem met de klantenservice van een producent of leverancier krijg ik ... (n=97)
goede informatie 20,6% (20 stemmen)
voldoende informatie 34% (33 stemmen)
onvoldoende informatie 34% (33 stemmen)
geen antwoord 11,3% (11 stemmen)

 

Naast het stemmen, was het ook mogelijk om een reactie te geven op de poll. Hiervan hebben een aantal mensen gebruik gemaakt. Reacties varieerden van "Zolang de term glutenvrij inhoudt dat je beneden het wettelijk maximum zit, is het in mijn ogen niet glutenvrij. Daar zou je veel meer energie in moeten stoppen om dat goed aan te pakken." tot "Over het algemeen krijg ik voldoende informatie van de klanten service van bedrijven, maar soms niet en soms zelfs geen antwoord. Dit is niet in de poll weer te geven."


Geef je beoordeling



Deel deze pagina

Nederlandse Coeliakie Vereniging

Bezoekadres
Gooimeer 4 - 15
1411 DC Naarden  

Postadres
Postbus 5135
1410 AC Naarden

KVK nummer: 40476944

Volg ons

Voordeel voor leden

  • Welkomstpakket
  • 4x per jaar het Glutenvrij Magazine
  • Toegang tot de hele site
  • Exclusieve kortingen met onze ledenpas
  • en nog veel meer ...

MEER INFORMATIE

Meldpunt foutieve informatie allergenen

Ervaar je onvoldoende of foutieve informatie over allergenen in een product in de horeca of detailhandel dan kun je dat melden bij ons.